سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

سومین طلای نعمتی در توکیو | سه تا ده تا

  • کد خبر: ۷۹۵۴۴
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
سومین طلای نعمتی در توکیو | سه تا ده تا
در میان خبر‌های کرونایی این روز‌ها موفقیت پاراالمپیکی‌ها حالمان را حسابی خوب کرد، از ملی پوشان والیبال نشسته که باز هم طلایی شدند تا نعمتی که سومین طلای متوالی‌اش را در المپیک گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لابه‌لای انبوه خبر‌های کرونایی این روز‌ها که همچنان دغدغه اصلی مردم جهان است، فضای مجازی را که رصد می‌کنیم خبر‌های حال خوب‌کن زیادی از ورزش کشورمان به گوش می‌رسد. از پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل سوریه با گل زیبای علیرضا جهانبخش گرفته، تا بده و بستانی که بین اسطوره ورزشی کشورمان، علی دایی با کریستیانو رونالدو به بهانه شکستن رکورد او اتفاق افتاد.

 

شعف رونالدو بابت گذشتن از سد گل‌های ملی که رکورددارش علی دایی بود و تعریف و تمجید او از دایی و در مقابل، حرکت متواضعانه و زیبای دایی در پاسخی که به او داد، باعث شد تا خیلی از کاربران فضای مجازی هشتگ بزنند و توییت‌های محبت‌آمیزی را درباره خاطره‌سازی‌های او در دوران فوتبالی‌اش بنویسند. او برای رونالدو نوشت: «تواضع و مهربانی‌ات از تو قهرمان بزرگ‌تری می‌سازد.» و در مقابل کاربران هم برای او نوشتند: «خوش به حال ما که علی دایی رو داریم.».


اما این اتفاق ها، تنها رخداد‌های حال خوب‌کن ورزشی این آخر هفته نبود. اعضای تیم پاراالمپیک کشورمان هم از روز آغاز این رقابت‌ها پیوسته با مدال‌هایی که کسب می‌کنند یکی از هشتگ‌های جذاب در فضای مجازی را راه انداخته‌اند. این اتفاق حتی باعث شده چهره‌های ورزشی دیگری که در این رقابت‌ها مدال طلا و نقره کسب می‌کنند بیش از پیش برای مر دم شناخته شده شوند. در این میان زهرا نعمتی که پیش از رقابت‌های توکیو، ۲ مدال طلای پاراالمپیک دیگر را داشت، توانست با کسب سومین مدال طلای خودش در این رقابت‌ها به قول کاربران هت‌تریک کند و سه طلا پیاپی را در ۳ پارالمپیک پیاپی به دست آورد. حالا کاربران زیادی دارند در فضای مجازی از او می‌نویسند و بابت اینکه این خوش‌حالی را برای مردم به ارمغان آورده است از او تشکر می‌کنند.

 

کاربری به او نوشته است: «خیلی بامعرفتی، طلات مبارک.» کاربر دیگری کمی چاشنی طنز به ماجرا اضافه کرد و نوشت: «خبر رسیده تلویزیون توکیو اعلام کرده به خاطر طلایی شدن پاراالمپیکی‌های ایران با کمبود طلا روبه‌رو شده و از زنان توکیو خواستن با زبون خوش طلاهاشون رو به ایرانی‌ها تسلیم کنن.» دیگری نوشته: «نعمتی ثابت کرد انسان‌های دارای معلولیت فعل خواستن و توانستن را بسی بهتر از افراد غیرمعلول ادا می‌کنند. نه تنها منتی بر سر کسی ندارند، بلکه حقشان به طرق مختلف نادیده انگاشته می‌شود. به حقوق آن‌ها در جامعه احترام بگذاریم.» شخص دیگری هم گفته: «این سه تا امتیاز ده گرفتن زهرا نعمتی چه حس غروری داره ...»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->